درباره کارتون خانه جغد - فصل ۱ قسمت ۲
یک جادوگر کهنه کار برای پیدا کردن لوز نقشه ای دارد.
یک جادوگر کهنه کار برای پیدا کردن لوز نقشه ای دارد.
پسری 14 ساله به نام لوز از طریق یک پرتال وارد جهانی با موجودات عجیب و ترسناک می شود.یک جادوگر به نام ادا و یک جنگجو نیز با او همراه هستند و به لوز در مسیری که دارد کمک می کنند....
یک جادوگر کهنه کار برای پیدا کردن لوز نقشه ای دارد.
لوز برای کمک به دوست خود وارد مدرسه جادوی محلی می شود و در این روند دشمن جدیدی ایجاد می کند.
لوز و کینگ باید از خانه بوف در مقابل یک متجاوز مرموز دفاع کنند.
درس های لوز برای جادوگری به کندی پیش می رود و متوجه می شود که وارد دوئل جادوگران شده...
لوز، ویلو و گاس بصورت اتفاقی خانه جغد را تکان می دهند که باعث می شود ...
شوخی های لوز هنگام بررسی کتابخانه، منجر به عواقب ناخواسته ای می شود.
یک اختلاف نظر ساده منجر به شرایط پیچیده ای می شود که باعث نابودی ادا، کینگ و لوز می شود.
وقتی که گوس یواشکی لوز را وارد مدرسه ی «هگزساید» می کند تا در یک انجمن انسان شناسی حضور داشته باشد، لوز قسمتی از مدرسه را میبیند که نباید میدید.
وقتی ادا با همراهانش به مشکل بر میخورند، لوز و دوستانش وارد جنگل می شوند تا آنها را نجات دهند. آنها باید با موجود اسرارآمیز جنگلی رو به رو شوند یا برای همیشه قید همراهان را بزنند.
کینگ نویسنده ای موفق می شود و کتابهایش خوب فروش میروند. او حالا قدر چاپ خوب و با کیفیت را میفهمد.
لوز باید طلسم جدیدی یاد بگیرد ، بنابراین ادا او را برای آموزش به جادویی ترین مکان جزیره می برد.
لوز در اولین روز مدرسه سحر و جادو کنجکاوی اش باعث دردسرش شده و کارش به بازداشتگاه مدرسه میکشد ، جایی که اجازه یادگیری سحر و جادو را ندارد.
کینگ به یک پیشگوی کارناوال اعتماد می کند که رویای خود را به واقعیت تبدیل کند ، اما این کار هزینه دارد.
لوز ، بید و آمیتی خاطراتشان را مرور میکنند.
لوز ، نسخه هگزساید از پروم را که گروم نام دارد را تجربه می کند اما آن چیزی نیست که انتظار دارد.
این دیگر یک داستان رقابتی نیست!
در سفر میدانی به قلعه مرموز امپراطور ، لوز از گروه دور می شود و به خطر می افتد.
وقتی لوز تلاش می کند غیر ممکن ها را انجام دهد، مهارت هایش به عنوان جادوگر مورد آزمایش قرار می گیرد.